bästis,elvisen & fjällen

vårkänslor!
det var fett mysigt att ha picknick med mina älsklingar, nu när det bara är en dag kvar innan jag åker.
jag fick veta för rtp 5 timmar sen att jag ska till branäs (fjällen).. både kul och inte!
Jag hade bestämmt med fanny, nicole och typ emma, men nus ka jag tydligen till fjällen i 5 dagar.. :)
men det är väl bara gilla läget, fast det ska ju bli kul också (a)
det är bara det att pappa och jag åker åt 2 helt olika håll, Han till USA och jag till fjällen.. :/ det är lite synd, kommer sakna honom!
men iallafall var ajg med fannny och elvis idag och hade liten picknick :) det var jätte mys.
 jag hinner inte skriva mer, så vi hörs efter fjällen !!

PUSS PÅ ER ALLA ! / SOFIA §§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0