Wildchild n julmarknad!

hejhopp!
skolan sög, inget kul hände! men efter hade vi roligt,
jag satt och snackade med Nadja ett tag medans fanny gjorde matteprov. haha, Nadja är ju fan sjuk (a)
när Fanny var duktig och hade gjort alla talen så gick vi hem, eller vi tänkte åka till Centrum, men fjollan övertygade mig om att det var slöseri på tid att åka dit om man inte har ngra pengar (a) haha, alltid du och ha rätt UNGE! <3
så vi gick hem till mig, och kollade på en film . vet inte vad den heter, men den är inte slut än!
vid 6 käkade jag middag, och jag fick Potatisbullar.
sen skulle Fanny äta såklart, så vi traskade hem till henne i regnet, uuh!
medans fam. karlsson åt, satt jag vid datan lite och gjorde lite SO. duktig jag är!!
pga skolan, så hade jag ju Engelska prov idag.. jag blev ganska nöjd, Carina rättade det på en gång, och jag fick 81.5! / ngt ;) hah, VG iaf!
Jag fick även VG på mitt NO prov, och på Spanska provet. stolt faktiskt.
i slut betyg vet jag bara 2 änmen -  NO ; VG          Matte : G+
btw, efter fanny hade ätit klart kollade vi på en film som heter Wildchild. faktiskt väldigt bra!!
det är ett hett tips till alla som gillar tonårsfilmer om kärlek. tss.

Imorgon efter skolan ska jag åka till Jacobsberg på julmarknad,
Min mamma som är lärare, och hennes elever ska ha en marknad med saker som dem har tillvärkat själva.
ett UF företeg som hittar på en produkt och sedan marknadsför den! ( gud, det där var läskigt likt min mammas förklaringar.. ) Det ska jag åka till, kanske kan hitta en och annan julklapp också ;)

men nu ska jag kolla klart på filmen jag och bästis började kolla på, och sedan ska jag slagga!
sov gott alla söta läsare. puss / Sooooooooofia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0