Måndag'

Tjohosan världen! - Måndag idag då!
drog till till Centrum efter skolan idag, Skulle byta mina skor som jag fick igår..
Igår fyllde Daniel år som ni såg på bloggen, jag och mamma åkte till Centrum på förmiddagen och hämtade hans tårtor..
Så frågade Mamma mig vad jag behöver för kläder, som ett frågetäcken svarade jag öööh, va? ;O
haha, blev lite chockad faktiskt!
Men vi kom fram till att jag behövde mjukisbyxor, kan ju inte gå runt i fannys & Hannas hela livet. ;)
så vi gick in på intersport och köpte mig ett par gråa adidas brallor för 400 kronor! sen gick vi in på Veromoda, och jag provade en vanlig svart långärmad t-shirt. och en grå kofta!
men koftan gillade jag inte, så det blev bara den svarta tröjan. eller bara och bara, haha!
sen blev mamma hungrig, & jag också lite. så vi tog oss en 15 cm macka på subway! mmh gottish (A)
sen köpte vi inget mer. men när vi kom hem sa jag till mamma att mina skor läcker in.. vilken tur att jag sa det (a)
så hämtade mamma en stadium påse och gav den till mig. :D av min förvåning var det ett par Adidas skor!
i storlek  39. men dem var lite små, så storfotad som jag är. ;) haha, men jag drog ner till centrrum som jag sa idag, och bytte dem! så nu sitter dem perfekt!

Klockan 8 börjar 90210, ser fram emot det! hoppas fanny kan komma hit då! (:

nyss åt vi middag, är hemma hos pappa nu! det är ganska soft! (a)
idag blev det köttfärsås & spagetti, gott! var faktiskt sugen på det. Mamma kom mitt i maten och skulle
hämta sin tröja!  asinteressant va? (a) haha.

nu ska jag snacka lite med en kompis, som dt inte gick så bra för.. / :
jätte bra gumman, att du tar tag i detta. det är verkligen värt det! puss på dej, och alla andra! (a)


                                   
T-Shirt med  Shontelle .
kan inte sluta lyssna på den, så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0