fredag & lördag

heisan, som ni har märkt så bloggar jag aslite nu för tiden!
dt tar för mkt tid vetty.

Igår var skolan som vanligt!
sen drog jag och Tova in på Bio! fett bra film!
 Träffade Jenny och amanda och Jessica Pettersson! myys! (:
Sen fick vi skjuts hem av Måns, snällt! (: så lämnade vi av Tova.
efter det hämtade vi bästis hemma hos henne, och sen hem till mig .(övernattning, haha)chilla framför datorn, och snackade lite skit! ;)
Vi snackade med Dogge, i telefonen och på msn, det var väldigt trevligt! haha.
snackade även med Erik, och Casper som var med Johan. (: såklart med Jokim också! (a)
haah, mkt killar där. tss!
till klockan halv 4 snackade vi med Casper och varandra haha!
sen var vi tvunga att sova faktiskt! hähä.

Idag gick vi upp 10. duktigt eftersom vi gick ochh la oss runt 4!
klädde på oss. och åt frulle! /:
sen gick vi hem till fanny och sminkade oss och plattade håret. och dunkade camp rock musik föfan! haha
vid 12 gick vi hem till våran älskade Joakim, och han syster skjutsade oss till Casper, som bor ute i ingestanns!
det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, HAHAHAH! du vet fanny (a)
vi kollade iaf på 3 filmer, 2 halv och en hel (a) det var lite svårt att konsentrera sig på sista filmen, MOHAHAH!
den första valde Casper - materix ( stavning? ) den andra valde vi brudar - get smart .
den tredje valde alla , haha - house of wax!  med snygga Chad Michal  MURRAY! fint namn va sarisen? (A)haha
MAMA, vad läskig den var ibland, den där vIncent fick mig att rysa! uuhh.. men jag är fett stolt som vågade se den!
eller hur fanny? (a) du var också ball!

Just nu sitter jag bara framför datorn och dricker upp den sista läsken från igår, och ska snart äta middag!
sedan ska jag och fanny dra till RIMI, och köpa chips till min bror som fyller år imorgon , haha toppen present till ett fetto som honom! :Ö haha.
sen ska jag kanske slagga hos tuppen! (A)


PUSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0