fredag kväll!

Idag - åkte jag ,Matilda,Johanna,och victoria till Centrum.
Jag skulle köpa jeans, och Victoria skulle köpa julkappar till sin familj.
så vi delade på oss och sen möttes vi efter vi var klara!
Jag köpte ett par svarta stretch jeans, från gina tricot.
sen gick vi till grillen och snackade lite skit! (:
( visst brudar (a) haha. )
efter dt träffade vi söta Jenny och Amanda, och gick med dem ett tag , vilket som alltid är kul!
20 över 5 ringde pappa och då skulle jag hem tydligen, så jag och Matilda tog 24 över bussen.
och eftersom Johanna och Victoria drog lite före oss så blev det samma buss!
när jag och Matilda hade ätit så ringde Victoria lite senare och frågade o mhon kunde komm över - SÅKLART BABE!
så var vi 3 och hade det vääldigt myys!

kolla in ''Victorias'' blogg också - oara.blogg.se


Ni får hare bäst!  PUSSAAR


Kommentarer
Postat av: my

hej nu har jag börjat blogga igen och det vore kul om du skulle vilja fortsätta läsa min blogg:). Jag finns också med på bloglovin om du vill lägga till mig där.







P to the K

2009-02-18 @ 17:53:42
URL: http://lovelymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0