färdig pluggad på lääänge!

nu har jag pluggat så jag snart spyr!
skrivit, och skrivit och skrivit så min hand värker!

Fast jag hade en liten paus idag iallafall-
15:06 åkte jag ifrån skolan till Karlberg, tog pendeltåget till jakobsberg.
och sen gick jag in i centrumet där jag mötte min lilla mamma, mys!
Jag gick runt och kollade på alla ställen och köpte 4 par örhängen, jätte söta!
vid 20 i 6 hade eleverna tröttnat, så då började dem städa! Vi åkte hem vid 5 i 6 oh var på Hemköp vid 17 över.
vi köpte luciaglitter till anna sen drog vi hemåt!  Jag käkade lite soppa, och sen vare pluggning som gällde!
nu kan jag 95% av allt vi har ''läxförhör'' på! ganska bra :)

fredag imorgon, ska bli skönt..
Kanske kan få köpa min present av pappafrån tandläkargrejjen, HOPPAS!
Då kan jag släpa med mig fanny till centrum, eller pappa. och se om jag kan hitta ett par jeans eller ngt annat kul! (:
På kvällen ska jag och fanny sovaöver, vi ska kolla på den andra filmen som vi hyrde förra helgen, myspys!

Lördag - så ska jag och fanny göra en väääldigt konstig sak, för vi är ju askonstiga! HAAHHAAH

Jag är ju bara för cool! PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0