90210 & The Secret Life of the American Teenager

20:00 - 21:50, inte illa för två bra serier.

Idag var jag barnvakt.. till klockan 8. väääldigt länge!
pluggade ifs en heldel.. spanska prov 2 @ torsdag. NO @ fredag! SUUG.
vid kvart i 8 kom fanny och hämtade mig, vi gick sen hem till min pappa och kollade på 2 serier!
90210 & The Secret Life of the American Teenager. 90210 följer vi, och den andra  värkade bra,
 så vi kollade på den idag. (: sen kom mamma och hämtade oss. gulligt! vi skjutsade hem fanny!  Jag ska snart sova, är helt borta!.. Imorgon ska vi med skolan till Brandstationen. det kommer nog suga häst aasså..
fattar itne hur dem tänker när vi missar lektioner som vi har prov i senare i veckan?!
såklart är det skönt oh slippa lektioner MEN, men behöver dem om vi har prov..!

På söndag fyller min storebror 19 år. grattis i förskott!
hehe, som du säger är det en värdelös ålder, ingenting händer..
inte som 15, eller 18.. hehe, såklart!  Hoppas du får en bra födelsedag iallafall!

pusshej <3

 
90210

The Secret Life of the American Teenager

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0