this suck's (:

måste bara säga att det är itne kul att blogga? haha, har fan aldrig ngt viktigt att säga..?
dt kanske kommer när jag börjar i skolan.. hoppas. Men jag tänker ändå skriva om mitt tråkiga liv här, ( ibland ) för Fannys skull, eftersom hon gillar att läsa bloggar :) så varsågod fanny jag ska blogga mera nu! hah (: <3

Jag har en så jävla jobbig hosta asså.. Idag hostade jag så jävla hårt att jag tappade andan och hm, aa skit samma..
det var riktigt äckligt faktiskt..
Jag har faktisk inte tänkt på det så mkt förrut, men jag är fan beroende av att gå på Friskis och svettis? det är så fucking kul. Jag längtar riktigt mkt och det gör fanny också (: Så på Måndag så börjar det!
Skolan & Friskis o svettis.. 
Idag var det så att jag sov hos Emma johanna Johansson. och dt var väldigt roligt :) Vi snakcade och så på kvällen efter att vi hade varit med Fanny Matilda Karlsson. Vi hade kollat på en film som heter '' she's the man'' vilket man säkert har läst om i fannys lilla söta blogg ;) haha. Den är väldigt bra, jag trodde att jag inte ahde sett den, men man kan inte hålla reda på alla filmer ;)  jag såg den iallfall på bussen på väg till en cup , hallsberg.
Idag var jag med emma ( konstigt vah ) och vi hade lite omogna lekar för oss, ahah aa emma och jag spelade the sims, det var faktisk kul! :) tss, coolingar (a) Vi åt lunch samtidigt coh det var väääldigt gott.
På kvällen kollade jag på ngn ganska bra film med anna, vette fan vad den hette med iaf. efter det gick jag ut med Fanny, jag cyklade hem till henne. men på vägen så stannade jag hos min kära mamma. och snackade lite med henne & Daniel och Hanna. Sen cyklade jag vidare hem till Fanny. efter typ 10 minuter så fick vi för oss att vi skulle köpa glass, så det gjorde vi :) dt var goott. När jag kom hem vid 10 så satt pappa vid TV:n och slöade, så jag joinade honom (a) hah. jag hittade tillslut en bra film som precis hade börjat på 5:an och den hette ; 10 orsaker till att hata någon*
den var faktiskt bra, så den kollade jag på och nu sitter jag här ;) haha, trist jag vet ;)
snart äre dags att sova.. :/ sov gott alla nördar ;) PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0