städa för pengar

shulululu. nu har jag fått ett erbjudande att städa hela mitt hus för pengar. Jag får 100 kronor i timmen. men jag vill käna mer pengar men ändå.. eftersom det tar 2 - 3 timmar att städa mitt hus så känar jag ändå lte extra.  (: jag tänkte på att typ klippa gräset hos andra eller vara barnvakt? hah. aa på ngt sätt gåre nog.
idag har vi varit på träning igen, det var skit jobbigt. men bra träning :) nästa gång blire nog spinning, det var Fannys mamma på samtidigt som vi var på det andra.
igentligen äre ganska dåligt att ge oss en läxa första långa dagen i skolan? vi ska skriva ngt jävla brev till nya läraren. suck.. det ända vi gjorde idag på lektionerna var att snacka om betyg, asså hur mkt man ska ha för att få G och blablabla.
trist vare, det är chill att vi börjar klockan 10.00 imorgon, då ska vi välja vilken slöjd vi vill ha. Trä / Sy. ofc blire Trä, det är bara jag och Fanny som väljer det av tjejerna, för det är för ''killigt'' fattar inte men det är kul.(:
Snackade med Donna om att jag ska dit i helgen, det skulle vara fett kul, att bo hos henne i 2 nätter :) saknar henne som fan!
Dusch dags (:


haha, Elina & Dorentina. älskar er sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0