Sömnbrist

ahtjaaaabba..
jag känner mig väldigt trött, vet fan itne varför jag sov ju ganska mkt inatt. Och gick upp sent så jag fattaritne att jag är så häning, det kanske är så att jag har vänt på dygnet och därför blr helt seppat..
Som ni kanske har märkt så har jag itne bloggat på ngra dagar, men nu har jag lite tid över att blogga på.
jag har fått ett skit gulligt inlägg här nedanför av FannyBanny & SaraPara : ) Hahah, jag älskar er med.
Ngt mer som ni nog har lagt märke till är att jag och fanny har typ samma design på bloggen. Vi gjorde den tilsammans och den blev ju vääääldigt trevlig, eller h? (a)
Om typ 5 / 10 minuter ska jag hem och äta så jag ska fixa lite med min rubrik och sen ska jag väl gå.
puss, love you!

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0