skola & tyst vittne

det är helt obegripligt? efter 10 veckor ska man tillbaka till det vanliga? lektioner, lärare, skåp.. hah nääj usch jag saknar dej inte! jag har förberett mig lite, tagit fram ett hänglås, haha! bra vah ? (:
vad ska man ta på sig imorgn då? , jeans & en tjocktröjja, eller mjukisbyxor och en tröjja? eller leggins, eller shorts?
åååååh, vad fan /:  jag har iallfall lite tur imorgon, jag&fanny får åka bil med sara imorgon bitti, snällt vah? (:
efter skolan ska jag & F åka till centrum. kanske kommer hem med mer än jag åkte dit. :)
klockan 21.00 började fimen : tyst vittne. jag vet inte om det är en serie som sitter ihop, eller om det är fristående avsnitt?
den är bra iaf (: oj nu är reklamen slut. sov gott alla sööta (: / SOFIA

är det kärlek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0