shopping 3 dagar i rad..

I tisdags åkte jag och pappa till täby och skulle shoppa, vilket inte händer ofta.. Men inte fan hittade jag NGT som jag ville ha? Jag var fett surig, så pappa sa - att vi kunde åka ngn annan stanns imorgon ( tisadag ) så jag blev glad igen :)
igår var vi på outlet i barkaby och jag köpte ett par jeans, 2 tröjjor, en skinnjacka! :) det var feta naaaaaaaajs.
idag var vi där igen och bytte min jacka för den var för tajt, nu har jag köpt enmörkbrun jacka, och en svart väska. inte ill vah? nöööjd? :D
Fanny och jag har snckat hela dagen om att vi ska göra ngt, men det blev nu på kvällen som vi ska göra ngt. det ska bli kul, puss på dej bästis! <3
om en halvtimme ska pappa åka och klippa sig, och jag ska tydligen följa med honom? hahah, mm normarlt (a) Men först ska det bli lite Ebba & Dirdrik :) PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS


jag älskar dig


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer hallå

2008-08-09 @ 01:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0