@ huddungegränd

tjabba, jag sa ju att jag inte skulla bo här denna hleg men det sket sej juh.. (:
nu har jag varit här sen igår på eftermiddagen, och ätit mat och varit med fanny. myysigt (: hah, nus ka jag äta här igen :O
men eftersom Fanny Karlsson ska följa med mig till Cypern den 24 oktober så äre nog OK.
Idag har jag och fanny känat lite pengar, haha asså vi har sålt ngt som heter Panda försäljning, det är typ som jultidningar fast inte riktigt :) det var typ 4 stycken som köpte lite skit ifrån tidningen, haha.. 
Vi har även kollat på 2 filmer och den ena var skit dålig och den andra var skit bra (; höhö. Den dåliga var : ANGEL och den sög värkligen. den andra var : BARNHEMMET, och den ägde skiten (a) aah, pallar inte skriva mer nu för fanny är jobbig. Hahha, älskling <3333

HEIIIIIIIPAAA (: <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0