hah, fan vad sköna vi är

sho. har precis ätit middag och efterrätt. ska snart dra hem till Fännu  som är hemma och äter. Idag vare värsta cp dagen. men ganska kul, vi fick gå runt på skolanoch göra massa uppgifter.. hah, med våra faddergrupper. Men nu äre iaf helg, och det är skööönt. imorgon så ska jag & Fmatilda vara hemma med henens syrra eftersom  deras föräldrar ska på ngn fest. så vi ska laga mat och kolla åp film, och sen ska jag sova där,. det ska bli fett kul (:
men imorgon på dagen kanske vi ska ut med ngra kompisar. * hoppas *
men tidigare idag hade vi fett kul, vi garvade hela tiden hemma hos F och filmade mig när jag cpade mig, haha.
Har även fotat lite heeeeeeta bilder på oss.. haha
har inte tid att skriva mer nu, ska byta kläder och dra upp till bästis, så heeiiiipa' (: <3

 
bild 1 : älskar dej skiiiiit seriösa..   

  bild 2 : fyfan vad jag är het, ( det är en effekt om ni inte visste det ) hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0