centrum.

fan vad jag är sur på mig själv. jag borde inte slösa så mkt pengar på ingenting?, nästa månad närjag får mitt barnbedrag ska jag faktisktta hand om pengarna (a) haha, för jag hittade massa kläder idag som jag ville köpa.. / : jag var med agnes och fanny i centrum idag istället för härrom dagen, alla shoppade ngt :)
äntligen vare Friskis och Svettis, har fan saknat det.. fast det var inte lika kul som jag tänkte mig. det var nya låtar och nya grejjer.. men dt värsta var atyt eva torheim var där. USSSCH! jävla kärring, hatar dej! men annars vare kul! (:
skolan idag var faktiskt kul, fick träffa alla och vara ngn bajs fadder till små 6:orna. imrgon börjar vi klockan 8.30 och ska göra ngt med 9:orna & 7:orna. undra vad det är ? har ju köpt 4 nya tröjjor, så ngn av dem blire nog :).


ska satsa på skolan nu.. (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

shu min sötnos.

nej vi ska vara med mentorerna , inte med 7:orna oh 9:orna ? :S hahaha :d jag sa fel!! :D

2008-08-25 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0