centrum & sjukhuset

shulululu, hostan ska nu botas bort (: äntligen. Vi var på ett litet besök på löwenströmska i eftermiddags för att udnersöka min hosta. och det var något hilmans virus, somjag ska äta medicin för att det ska försvinna.
hoppas det gör det nu. (:
vi var även i centrum och jag handlade en kofta och en kl'nning/tunika. gillar dem båda.
Om en pytteliten stund ska jag gå hem till fanny, där jag ska sova och äta. ( : wiho, det bli jag Fanny & Frida & Linnsan :) haha. På höstlovet ska jag och min familj ( mamma ) åka till Cypren, men det är inte säkert om 2 personer ska med, så kanske kanske kanske fanny får följa med, asså hoppas värkligen! det skulle vara bajskul, haha!
här sitter jag med en nektarin i handen och lyssnar på ljuden ifrån filmen på övervångingen, det är ju inte så att jag öider. det är ju faktiskt High school musical 1 som spelas, sååååå jävla snygg ZAAAAAAAAAAAAAC. hehe, nog pratat. måste ta medicin och gå upp till Karlsson (: <33333 pusssssssshej

 min super heta kofta (:   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0