bästis fjortis :)

grattis i förskott älskadeälskade bästavän :)
Imorgon fyller min sööööta fanny 14 år, hoppas du får en underbar dag bebbo. det är du värd.!
Den jäveln som inte grattar henne ska få med mig att göra, och det vill man inte ( lovar )..
fannykarlsson.blogg.se om ni inte visste det! 
Idag har jag fått äran att vara med FannyM och vi var i Centrum och hade det skit kul, jag köpte 2 presenter till skitungen och sen åt vi glass. När vi satt på en bänk så blev vi omringade av miffade människor, ni skulle ha sett..! UAHAH
när vi åt glass så såg vi rosie och Frida & Linn så vi fick åka med dem hem. tack för skjutsen. :)
Sen så gick vi till Agnes ett tag och lekte med kattungarna, och sen gick vi till fanny i typ 10 minuter men sen vare dags för mig att gå hem och äta, som vanligt vid klockan 6. Pappa orkade inte laga mat idag så vi köpte hem ThaiWok från en ny reasturang vid hemköp. Det var så jävla gott, fast jag har ju ätit där förrut, med familjen Karlsson, så jag visste att det var gott. Sen tog jag min lilla rosa cykel och cyklade hem till fäninini. Vi tillade på den danska filmen ; mordkommisionen, och den var as bra. efter det så tjatade Sara på oss att vi skulle titta på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö, och vi pallade inte höra hennes tjabbel efter ett tag så vi tittade på den, och som hon sa : den var ganska bra!
Och nu sitter  jag här hemma i mitt hur på Närtunagrend och väntar på att klockan ska bli 12, för då ska jag ringa Fannnnnnü! <33333
Hare bra nu på ett tag, PUSSAR/SOFIAELISABETH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0