Torsdag'

07.10 är klockan, och jag har igentligen inte tid att sitta här nu, för ajg måste göra mig i ordning.
men det får gå snappt =) Vajre dag hela veckan har jag varit stressad innan jag ska gå precis, inte hunnit äta och sånt för att jag har suttit vid datan!
men idag hinner jag =), jjag har svarta leggins, en svart tunika med ngt silver skit på mej.
inte så vackert men whatever :D
igår var jag ju på träning och på vägen hem gick jag av bussen och gick till pappa..
han har typ opererat sig igår morse, han hade en halsböld.. stackare!
han fick skära upp i halsen och ta bort den dära, och nu har han värsta fickan i gommen..
hoppas det blir bra pappsen /:§
jag hämtade min mobil laddare, och min kamera och sladden till den!
Nu var det ett tag sen som jag var inne på pa så dära länge, men jag har tröttnat lite,
asså det är inte så roligt att skriva blogg heller men det är roligare än pea ! ")
Idag i skolan ska vi gå 2 varv runt spåret, jag gör det om jag pallar. ( antagligen inget val ) hihi =)
image12 - saknar.. ngra iaf! §§



Hur ska man vara för att duga..? gör jag ngt fel, ?
precis som fanny känner jag mig dissad..
jag är den jag är, 24 timmar om dagen och det får ni leva med eller
så kan ni säga det på engång så slipper ni anstränga er!




image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0