think pink!

oouuf..
fan vad balla jag och fanny är, vi tränar, vi springer och vi hoppar studsmatta (a)
så jäävla grymma!
dagen har varit som en vanlig dag i veckan.
Jag och Fanny gick hem på lunchen och åt. F-nudlar & S- omelätt =)
Alldeles just skulle jag gå och lägga mig, men det pallar jag inte, så jag sätter mig här en liten stund(a)
Fanny gick hem för drygt 1 timme sen, hon satt vid datan medans jag kollade på desperata hemma fruar, Wahihi!
När hon gick kollade jag på '' just my luck'' med mamma ! lindsay lohan är fett bra=)
jag la precis på telefonen efter att ha pratat med jenny i telefonen, Hon berättade att jag har värdegrundsråd imorgon klockan halv 9 .. :/
tyvärr, ingen sovmorgon..
men det får gå ändå.!
just nu sitter jag faktiskt och funderar på alla mina & fanny gamla minnen,
tillexempel när vi var på ngt bad och låg på en brygga och tog kort i solbrillorna och massa skit!
sen var det en kille som vi sa var pedofil eller ngt. xD aahhaha
och på när vi fotade med din syrra i spegeln på din födelsedag :)
gamla goda tider. haha (;
men det var nog allt för den här kvällen & dagen :)
Vi hörs nog imorgon efter skolan (:
sov gott alla sötnosar!!


image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0