slutade tidigt :O§

hejsan, jag kom hem vid typ 10 över 1.
Natalie sa att det var håltimme och då drog alla hem.
asså det var typ 2 som gick dit och kollade men jag vet itne om det var så :)
jag är iallafall hemma hos pappa nu och det är skööönt med en data.
kylen var sönder när vi kom hit, sp vi fick köpa en ny..
igår snackade vi om  att vi skulle åka utomlands i sommar, och sådära.
det blir antingen spanien, inte så stor chans eftersom vi har varit där typ 9 gånger om inte mer.
men turkiet är ett alternativ och Grekland.
men pappa sa att Grekland var det typ mest sten stränder.. hoppas inte , jag tyckre inte om det.
iallafall så ska det bli kul ändå.
Fanny denm jäveln är i egypten ända tills på fredag. det är en evighet tycker jag .. :/
men skoldagen var väldigt kort och det var sköööönt :)
snart ska jag och pappa åka och handla mat till nya kylen, ( hade ingen hemma )
och sen ska jag typ vara med emma, ;D
ehm, jag hade tänkt att ta en liten macka nu bara. innan vi åker!
men ni får ha det bäst tills vi hörs :) pöss på er alla!

image53 - turkiet
image55 - grekland
image56 - spanien

vad tycker ni ? (a)

Kommentarer
Postat av: Sara

Grekland !

2008-04-01 @ 14:37:02
Postat av: ssofiaangner

haha, okej :)

2008-04-01 @ 20:40:32
URL: http://ssofiaangner.blogg.se
Postat av: Cajsa

Helt klart Grekland, om man tittar på dom där bilderna!!=)

2008-04-01 @ 21:02:41
URL: http://cajsalillback.blogg.se
Postat av: ssufiaa

jahaaaaaaaaapp :)

2008-04-04 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0