Schteek =)

shu,
fan vad skönt väder det äär ute=)
som jag kanske glömde berätta var jag i centrum med fanny igår. =)
jag köpte ; ett par svarta shorts , en brunkräm , ett puder , en mascara , ett parörhängen , ett par skor , ett läppglans. jag tror inte att det var så mkt mera. =)  men jag är nöjd!
fanny köpte värsta coola kepsen, ett par örhängen och ett läppglans. såå fint =)
idag börjar vi sent igen klockan 9.10, lite tidigare än igår men det är bättre än 8 !
alldeles strax ska jag fixa mig, men innan måste jag bara säga en sak till en viss person..
Fanny - tack så jävla mkt för allt du gör för mig, Dem här små bråken vi har för oss på msn.
jag pallar inte dem mer. Jag vill ha det som förrut..
om det inte är du och jag så orkar jag inte leva längre, nu har det varit vi i 4 år och jag hoppas det aldrig tar slut!
jag kommer att kämpa för våran vänskap och göra allt för att det ska hålla.
och jag hoppas att du känner samma sak!
det är en sak du måste veta, glöm aldrig hur jävla mkt  jag älskar dej och att du är min absolut bästa vän, det är bara dej jag kan lita på till 95% !
Du har gjort mej till den jag är idag, tack !

image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0