rubrik

studsmattem-eftermiddag (a) hahah.
jag och fanny har kämpat mkt  här för att få upp en studsmatta!
det tog ettt tag men det blev bra
:)
vi hoppade i typ 5 minuter, sen åt vi vindruvor =D
vi har varit i skolan, det var en kort dag. som jag sa började vi kvart i 10 istället för 20 i 9.
VI fick även sluta tidigare idag, det var fett skänt, vi slutade efter engelskan, klockan halv 2!
kl. 19.00 ska vi på träning, och mamma skjutsar och lille pettros hämtar oss. gööölligt av dem! :)
fanny den muppsisen sitter här coh mobbar mig.. :/
´bllää på henne ´(a)
men jag pallar inte skriva mer nu, så vi hörs =D


image10 - min älskade bästis, som man alltid kan lita på! <33

image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0