över till den 21 april@'

amen tjenare :)
nu är det morgon & måndag..
vi har håltimme på mentorstiden så vi fick sovmorgon till kvart i 10, och då har vi bajs NO.!
jag väntar på min plattång som ska bli varm, det tar en liten stund. =)
Jag tror att jag ska vara med min plupp idag.. hihi fint namn va?
Det blir väl annars hem och pluggaaa. och det vill man INTE!
Igår var jag, fanny och pappa i centrum och lämnade min trasiga mobil.. dt har typ lotsnat en skruv eller ngt skit mellan slideluckan och underdelen, haha kompliserat men men kanske fattar ändå. (a)
Efter det fixade jag och fanny och pöppe lite goda saker som vi kunde ha på våran picknick.
på vägen dit ringde lilla söta agnes ocj frågade om hon fick vara med, såklart fick hon det (a)§
men picknicken blev inte så lyckad, om man säger så. /:
Vi fick lite oinbjudna gäster..  dem var as äckliga. så vi tog ihop allt, och sprang där ifrån.
Men dt tog liten stund för agnes den muppen hängde i eett träd och kunde inte komma ner haha, sööötnos.
När vi kom hem hoppade vi stutsmatta hemma hos fanny. efter en stund kom sarisen :)
och när vi hade tröttnat gick vi fram på framsidan och hade vattenkrig. haha fett blött det var. (a)
men sara den tråkmånsen ville inte vara emd,! :/
På kvällen gick jag, fanny , agnes, emma , sara & cajsa ut i 15 minuter och '' spelade fotboll ''
haha, alla var typ sura, njä inte alla men ngra (a) /:
jag fanny och agnes cyklade hem, fanny & ajg till henne och agnes till sig.. :/
så kollade vi på Andra Avenyn som var så jävla bra, hehe.
Sen cyklade jag hem i det mörka väsby, wahoho ' läskigt '
innan jag skulle sova kollade jag på pretty woman med pappsen
=)
Sen gick jag och la mig, godnatt i efterskott, hihi





jag fattar inte hur du kan vara så idiotisk, jävla mupp!


måste dra till skolan ! tja då

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0