min älskade data är tbx :)§

halloojsan (:
idag har jag varit i skolan igen..
det är inte kul som vanligt ! men efter var jag med mickis, vi hade det kul!VI kollade på Tv ett tag och sen åt vi ravioli.
sen skulle vi på träning, och det blev inte som jjag hade väntat mig..
det var typ kaos, vi hade peter bara som tränare, eftersom vi sk a splittras.
Jag, mickis , maja , fanny & lova typ vill byta till Sollentuna.
hoppas det blir så?!
jag har precis duschat också så nu är jag fränig :)
jag sitter äntligen vid min älskade dator, som inte har fungerat på aaaaaaaas länge.
men nu så !
på fredag ska jag och fanny & amanda och jenny ha lite tjejmiddag :)
det ska bli fettt naaaaaaaaaaaajs (a)
jag längtar som fan, jag kan bara säga en sak. VI ska äta tacogratäng :)
det är så fucking gottt :)
och gooooodis såklart . hehe
just nu sitter jag här i min söta pyjamas och tar emot massa bajs komentarer av fanny...
hahah, det var kul att plugga idag va fäninini ? :P
Det är skönt att det är vi & pontus igen, killarna i klassen kan ta sig !
dem är bara avundsjuka på pontus för att han får vara kompis med oss! hehe
men  nu måste jag spluta skriva och röja upp i mitt rum..
Men här kan ni få en riiktigt het bild på 4 gulliga människor !
pusss på er alla, nästan!§
image58- den blev syggare så, visst fullo?


du är kär i henne men älskar mig, du dör för henne men lever för mig..


Kommentarer
Postat av: :(

Taskigt :(

2008-04-09 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0