kändis..

tjaa, här sitter rosa med sina fans, och skriver autografer..
det är skit jobbigt att vara så här känd!
men jag kan nog leva med det!
imorse innan jag gick till skolan kom min ena betjänt ner med frukost på sängen, som vanligt..
sen fixade jag mig och åkte limosin till skolan. det tog 2 minuter.
min allra bästa och trognaste fans - Amanda Åslund!
hon klänger på mig helaaaa tiden.. :/
ikväll ska jag ha en liten liten liten tjejmiddag, för mina tre fans :)
Jenny & fanny & den dära amanda/:
det ska bli helt ok. ;)
men först ska jag och fanny åka till centrum :) och köpa godis(:
jag har lektion om typ 15 minuter så det är ju rätt sköönt.
men nu kommer min personliga lärare med en tårta till mig för jag är så jävla bra !
jag måste gå och äta den nu, puss på alla faaaaaaaaans :)
hejdåååå :)§§§§§§§§§§§§§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0