jobbig träning!

Heejsan,  jag kom precis hem från en träning!
Handbolls träningarna är helt Ok, men dem är roligare med Viktoria..
På lördag är det ngn träningsläger.. typ ingen ska vara med så jag skiter också i dt =)
Fanny ringde mej nu,
och hon är med emma arkenstrand och dem undrade om jag ville vara med. såååklart bruds =)§
Idag fick vi ngn skit läxa om mediamörker i SO,
man får inte sitta vid datan,teven,radion, mobilen på 24 timmar.. :O
kommer aldrig klara det. men man kan väl bara hälsa på lite hära :)
Den 28 maj åker jag till Turkiet i 7 dagar., det ska bli riktigt sköönt (a)
jag orkar inte skriva så mkt mer innan jag drar ut, så jag kanske skriver  ik väll innnan jag ska sovaa !
på fredag förresten ska vi på cosmonova med klassen.. kul men ändå inte !
Min och Fanny's sööööötnos Josefine Bergkvist kommer kanske hit! :)
JIIPPIIIIIIH :)§§§§§§§§§§§
måste dra ut till fanny och emma! :) puss hej!

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0