jobbig träning och coola kompisar :)

nämen tjabba :)
Idag har jag haft en ruulig dag .
Jag har varit med fanny, jenny, amanda och lille pontusen i skolan asså.
efter gick jag och hämtade anna, för mamma skulle på ngn inspelnng :O
det gick helt Ok, anna tjaffsade lite den bajsen. men annars ick det bra !
Jag har varit på träning med fanny & hennes mamma :)
det var skiiit kul & jobbigt :| Nu sitter jag här och lyssnar på min nya favorti låt :)
okej,  jag har 2 nu. Low Low Low Och unwrttien :)
och jag stressar för lille pontalito ska läsa min blogg när jag har skrivit klart (a)
Tänkte lägga in en liten '' dagens''
och jag måste bara säga fuck vad snygg du är roobbban:)
jag dööööööööööör (a)§§§§§
hare bäst nu alla :) puss på 2 speciella, ni vet vilka ni är :)


Dagens humör: på topp :)
Dagens mående: jätte bra
Dagens borde: hmm, inget specc :P
Dagens frisyr: utsläppt/plattat
Dagens klädsel: svarta adidas mjukisbyxor,vitt linne, guldrandig tjocktröja.
Dagens planer:  hämta anna efterskolan och träna :)
Dagens materiella vill ha: pengar
Dagens längtan:  sova, ett äpple (a)
Dagens fundering: mååste vara med mina bästisar ( pontus & fanny )
Dagens beroende: sjuna (a)
Dagens tråkigaste: SKOLAN
Dagens tidning: Frida :)
Dagens låt:  Unwritten, feeeeeeett braaa :)


feel the rain on youre skin, no one else can feel it for you.
Only you can let it in, No one else,No one else Can speak the
words on youre lips, drench yoreself  in words unspoken.
Live youre lifr with arms wide open.
today is where youre book begins! §

image63- saknar och älskar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0