hemma hos fanny :)

tjabba, jag sitter hemma hos fanny och väntar på att hon ska bli klar, ghon byter om och fixar hhåret och massa grejjer.!
Som jag skrev alldeles nyss ska vi ut óch springa!
Idag i skolan hade vi massa trista letioner, tillexempel So, fast vi dick nya placeringar, det var ganska bra platser.
Jag sitter bredvid pontus,amanda & Elias. jag sitter bordet bredvid fanny och tova :)
Efter skolan var jag med fanny & tova typ till klockan 5 och agnes ett tag :)§
vi kollade på fannys balla kusin aaacke's moppe, feeeeeeeeeeeeett snchygg =)
när Tova hade cyklat hem gick jag & fanny & elvis hem till mig och skulle hämtamina tränings saker och anna skulle typ träffa elvis :)
efter det traskade fanny bredvd mi´g och elvis på cykel, jag cyklade och pöppe sprang bredvid :)
heeeeel coolt(a)
JAG VAR DEN ABSOLUT BÄSTA OCH FÖRSTA SOM CYKLADE MED LELLE PÖPPE! SÅÅÅÅ BALLLT :)
fanny ska skriva nu så jag måste gitta läähn =)
hare bäst, puss hej ! §



image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0