god morgon, god eftermiddag, god kväll! §

Idag var lilla sara med och tränade! sååååå duktiga vi var då! =D
vi träffade en vän som jag och fanny känner.. PUNGGÖRAN!!!
klockan är 5 i 8, och det skulle ha varit Anna Phil men det var typ slut förra gången.
jag får väl kolla på ngt repris / på datan =)
idag efter skolan var jag med fanny och vi kollade på AA, dem var skiiiet bra !
i mitten av det tredje kom Sara, Emma & agnes , vi hann vara med dem i typ 15 minuter för sen skulel jag och fanny på träniung och då ville sara hänga emd som jag sa !
Det är bara en dag kvar på denna veckan för mig, i skolan asså!
jag är ju ledig på onsdag och torsdag och fredag, fett skönt.
På onsdag ska jag med mamma till jobbet, för hon jobbar halv dag coh då ska vi åka till stinsen och handla kläder till mig, för det behövs! =)
Jag har ännu en favorit låt - No air med jordin sparks & chris brown! fett braaaaaaaaaaaa =)
Jag ska nu fixa en cool header till bloggen, eller asså en skön med bara namnet (a)
och kanske ska jag fixa en ny bloggis =)
en helt ny asså :)
jag pallar itne skriva mer nu, så det kommer kanske ngtr ikväll =)
pusss på alla söööööta (a)



image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0