filmkväll & bästisar & pengar

igår var det en bra dag men mina vänner  & tråkig dag ensam(innan)..
jag hjälpte anna & pappa på annas fotboll med att stå i cafeterian.. :)
det var kul men kallt.
på kvällen var jag med fanny, emma & sara först, sen ringde moa myrberg som vi inte har träffat på länge, så det var kul att träffa henne. Hon var med oss och vi gick till abbes och hyrde en film, '' I want Candy '' ngn jävla sex film.. HAHA! vi köpte godis och skit och gick hem till sara, vi satt påhennes nerdervåning och kollade på den braiga filmen. :) hihi
efter det så gick jag hem till min mamma och hämtade grejer som jag skulle aha hemma hos emma, jga och fanny sov där.. väldigt mysigt (a)
Vi satt och pratade om massa saker, det var trevlans.
nu idag sitter jag och fanny här och svettas för att det är sommar värme ute (:
vi ska snart åka med min pappa och lämmna min mobil som gick sönder igår.. :/
men den ska nog bli fixad eller så får jag en ny. :)
ochjag tänkte lägga in en liten göllig bild på min älskade vän fäääninini & mig.. :)§§
image9 - sååå sööt du är gumman :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0