ensam med frida i skolan :)§

tjaaaaabbaa, jag sitter i skolan med världens gulligaste frida eidissen :)
vi har lunch rast och siter vid datan. frida skriver med lilla '' smartchild'' och jag skriver inne här på bloggiiis :)
ikväll klockan
halv 9 kommer fanny hem från egypten.:)saaaaaknar dejee §§§
och lilla touvísen är sjukis.. det är nog iktne kul för henne.
men jag och frida har kul ändååå =D
jag har bytt skåp med lilla cassandra nu så jag har ett skåp högt uppe igen :) det är skööönt :) hah, vi fick våra engelska prov idag och jag fick piss resultat, 88 / 101. VG :P
jag är itne nöjd, men
inte sur heller :P
nu komemr lilla anja så jag måste lägga ner :/
men ni får ha det tipptopp, så får vi höras (:
pusssss hej leverpastej :)

/ SOFIA EIDISSEN :)§§§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0