bajsblogg <3

hejsan, nu har jag inte skrivit på 3 dagar så det var dags nu.. =)
igår var jag med emma & fanny först. men så skulle vi åka chao/tjao men då vurpade emma.. :/
hon gjorde illa sig stackaren.. sen ville hon att vi skulle gå hem, och det gjorde vi!
vi gick till fanny och åt glass och hoppade studsmatta!
sen gick vi till mig pch lämnade daniels &  hannas busskort som jag och emma lånade tidigare på dagen till centrum!
sen kollade jag och fanny på Bombay dreams, och sen ringde sara =)
hon har varit i finland och spelat ringette. men nu är hon hooooome§
Klockan 8 igår kollade vi på Andra Avenyn, och sen skulle vi kolla på datan, men det gick inte!
Så vi skulle gå hem till fanny / sara och kolla. men jag var så trött så jag stannade hemma!
nu är det iallafall 28 april och måndag. Om exakt 1 månad åker jag till Turkiet. =)§§
min rubik är bajsblogg <3, och det är för att ajg raderade ALLA bilder i arkiv för jag trodde att det inte skulle hända ngt, men alla bilder försvann ifrån bloggen sen, men jag har lagt in lite nu på senaste sidan, men haha den är så trååååååkig nu! / :
klockan tickar iväg jag måste '' stödväcka'' daniel nu (a) hha
ha en bra dag! hejhopp =D
image18
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0