tjou,

tjau, idag har jag varit med Anna & Pappa hela dagen.
Vi har köpt julgran och köpt lite kläder till julafton.
VI ska snart baka pepparkaks hus och sedan ska vi typ sätta upp granen och klä den.
snart är det julafton, snacka om att jag längtar!
jag köpte en tunika från Gina tricot och leggins..
det komemr nog bli bra !
imorgn är det söndag och mamma och Daniel kommer hit till pappa och ska äta middag.
det ska väl bli kul.
jag har varit och köpt julklappar också, till Mamma köpte jag en morgonrock, till Måns köpte jag ett ölglas med ngn text på, till daniel köpte jag också ett glas med ngn gubbe på, till felix har jag inte köpt klar en men har köpt ett armband och ska köpa ngt mer, kanske ett spel eller typ WOW tid, Till Samuel har jag köpt 4 krigar gubbar typ, pch till anna har jag köpt ngn pirat grej som hon önskade sig, och en tuggumi maskin.
Hemma hos pappa ska jag ge arndra grejer, till pappa har jag och anna tillsammans köpt en bok som han önskade sig, och till anna köpte jag ett läppglans och ett halsband och en tomte luva.
aa, det blir nog bra :)§

__________________________________________

Vi har typ fått en ny kille i klassen, men jag fattade itne vad han hette. Typ Losiano.
jaja, iaf han rider :) kul :)
jag har inte träffat honom men jag har hört, och jag var sjuk den dagen han kom.
igår var jag på julmarknad med min mammas klass ( hon är lärare), och dem hade UF företag och det fanns massa kul grejjer.. :)
vio var där ända från klockan 9 på morgonen till klockan 6 på kvällen.
men det var kul ! :D
jag måste dra , men vi hörs !
Hareeeeeeeeee  /    Soofiiaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0