sjuk..

hej,
Idag är jag hemma. jag är sjuk typ hostig och förkyld.
precis som jag sa igår , jag visste att jag skulle få sitta hemma :D
fast det är helt OK , jag är ensam och behöver inte gå i skolan. Men jag får vara utan Fannynini en hel dag !
Iförrigår gifte sig min mamma med Måns , fast det var ingen som fick vara emd . det var liksom en överraskning till alla. Jag bläv lite surig för jag ville ju vara med.
men man kan inte alltid få som man vill.
just nu har ingenting att göra så jag kollar på Nickelodeon eller vad fan det heter.
Klockan 4 ska mamma hämta mig från pappa för jag pallar inte gå dit nue, så det är bara o vänta. !
nu börjar Jimmy Neutron typ det måste jag ju se på! [bigsmile]
men vi hörs TJAAUU /SSSUUFIAAA [ops][love]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0