NYÅR (a)

ahtja, nu är det äntligen nyår. :)
ett nytt år nya möjligheter.. aa det stämmer, det finns så mkt skit som man bara villgöra om.
skolan är piss, ( som vanligt ) men jag önskar att jag gick i Vikskolan igen. :)
men nu är det ett nytt år och jag kan börja göra nya saker och allt förändras.
et är bara ett halv år i 7 kvar och sen äre fucking betyg : / mm jag tror nog att det är that's life.
vi har massa gäster, vi är typ 22 personer fast det är många som har gått på andra fester. alltså daniel och debbie och bubba och beccis..
Krille B är också här ( tyvärr ) haha , skoja. Nej men han siter här och spelar ngt jävla gameboy =)
mogen kille ;) 
men iaf vi  har spelat gitar hero. JAG ÄGDE SKITEN UR ALLA ! 
det är bara 45 minuter kvar tills det är riktigt nyår , jag har typ inga nyårslöften . inte vad jag vet iaf.
jag ska snart ner och äta glass så jag måste logga ut och skit.
eftersom vi inte ses förrän näsa år måste jag ju hälsa gott nytt år och så :)
hahahaha - GOTT NYTT ÅR OCH HA EN BRA KVÄLL ;)
                                          / SOOFIAAAA LÖÖÖÖÖVENBEEEEEEERG (a)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0