ge mig jul !

tjau.
idag har jag softat som ni vet.
jag har gjort typ NADA läxor. och jag vill ha jul!
jag längtar som en KOOOSSAAAA, jag vill ha julklappar.
jag önskar min 100 grejjer, och det är inte '' en snäll mamma , en snäll pappa ett bra liv '' som min syrra skrev, HAH söötnos :)
Fanny och jag har pratat i Telefon i typ 100000 timmar och lyssnat på vad den andra gör. [cute]
jag har druckigt hallonsaft HEELA DAGEN ![bigsmile]
i helgen måste kjag köpa julklappar, det är dags nu.
jag vet inte vad jag ska köpa till alla.?
det får väl bli typ .. ehm godis eller ngt sånnt trist. !
julkalendern är faktiskt bra i år. [crazy]
den dära Elfrid är ju coolast! [wink]
jag vill värkligen har jul nu , jag längtar så jag snart spricker. 
Nu måste jaag städa mitt rum.
jag hör av mig. ! [zzz][love]
jag är faktiskt trött idag ...

                                                                      / SSOFIAANGNER.BLOGG.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0