ointressant,oviktigt,okul

Jag pratar: rätt mycket
Jag tycker om: mina underbara vänner
Jag avskyr när folk: Ljuger
Min bästa vän är: Har flera
Min första vän heter: Emma Johansson
Kärlek är: förjävligt
När jag borstar tänderna: gör jag det morgon&kväll
När jag lagar mat: blir det bränt
Det sexigaste yrket är: allt med Byggarbyxor
Det är charmigt: att våga älska
Jag är rädd för: mörker
Den värsta känslan är: olyckligkärlek, svek
Den bästa känslan är: att bli älskad
Jag är bäst på: det mesta...
Jag är sämst på: Att stå för mig själv
Om jag va ett djur skulle jag vara: snigel(?)
Jag kommer alltid att vara: den jag är
Det finaste som finns är: ärliga människor
I sommar: fyller jag 16
Sist jag grät var: för honom
Jag kan: skratta
Jag kan inte: sjunga
När jag vill tänka går jag: under täcket
När jag bakar så bakar jag: sånt ingen vill äta
Min mobiltelefon är: från claes olsson..
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: tänker jag på livet
Just nu tänker jag på att: jag har en het pyjamas
Bebisar är: söta, men jobbiga
Idag har jag: varit med mamma mkt...
Ikväll ska jag: SOVA
I morgon kommer jag: åka till Åbo
Jag vill verkligen: att allt ska bli som förrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0