emergency(911), lalala

Godmorgon. Jag är uppe! jag är grym! Ska snart åka till skolan, vi har ju helaskolanskriver idag. det innebär att vi ska skriva en historia/krönika tror jag. Fett trist, eller asså det är tråkigt om man inte får bestämma själv vad man ska skriva om.. aja, har inga val. Idrott idag, vet ärlig talat inte om jag kan vara med för jag har fruktansvärt ont i foten(?). Det är faktiskt sant.Men kommer man med den förklaringen får man ett hånflin av läraren som säger'gå och byt om nu'. Haha!

Efterskolan har jag rätt mycket att göra.. Tråkigt, men måste. Engelskan, vi har kanske en lektion idag som vi får jobba på. Annars ska jag skriva (fortsätta på) en uppsats om Hollywoods filmproducering. Haha.
Nu ska jag borsta tänderna och sen åka. Är ute i god tid idag, toppen! Ha en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0